Συχνές ερωτήσεις

Έχουν εγγύηση τα προϊόντα;

Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας για δύο χρόνια από την ημερομηνία αγοράς, και παρέχεται όταν η συσκευή συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς και συμπληρωμένη την ειδική φόρμα επιστρεφόμενων προϊόντων (φόρμα RMA).


Τι υποστήριξη να αναμένω μετά την αγορά;

Μετά την αγορά, το άρτια εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να λύσετε κάθε απορία σας.


Ποιος θα εγκαταστήσει το σύστημα μου;

Υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείτε ακόμη και μόνοι σας να εγκαταστήσετε ένα σύστημα χωρίς πολλές απαιτήσεις. Αν το σύστημά σας απαιτεί περισσότερες τεχνικές δεξιότητες και πολυπλοκότητα τότε θα σας συστήσουμε στον κατάλληλο τεχνικό που θα αναλάβει την εγκατάσταση του συστήματος σας.


Πως θα ενημερώσω το λογισμικό της συσκευής μου;

Στην ιστοσελίδα μας φιλοξενούμε αρχεία για την ενημέρωση των συσκευών που αγοράσατε από εμάς. Πατώντας εδώ θα βρείτε στην ενότητα Αρχεία ενημέρωσης τις πληροφορίες που χρειάζεστε.


Πως θα κατεβάσω λογισμικό διαχείρισης;

Στην ιστοσελίδα μας φιλοξενούμε αρχεία για την διαχείριση. Πατώντας εδώ θα βρείτε στην ενότητα λογισμικό τις πληροφορίες που χρειάζεστε.


Που θα βρω ηλεκτρονικά το εγχειρίδιο χρήσης της συσκευής μου;

Στη σελίδα του κάθε προϊόντος θα βρείτε το εγχειρίδιο χρήσης της συσκευής σας πατώντας στο "ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ" και θα εμφανιστούν τα αντίστοιχα αρχεία.


Πως θα επιλέξω τις κατάλληλες συσκευές και συστήματα;

Επικοινωνώντας μαζί μας, θα σας κατευθύνουμε στις κατάλληλες επιλογές που θα καλύψουν τις ανάγκες σας χωρίς περιορισμούς και χωρίς περιττές για εσάς λειτουργίες που πιθανόν να μην χρειάζεστε.


Με ποιον τρόπο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας μέσω μεταφορικής εταιρείας στο χώρο που επιθυμείτε ή σε ένα από τα καταστήματα μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πατώντας εδώ θα δείτε χάρτες με τα καταστήματα μας.


Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους.

1. Με ασφάλεια μέσω τις ιστοσελίδας μας χρησιμοποιώντας την χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας.

2. Με αντικαταβολή με μία μικρή επιπλέον χρέωση για τις υπηρεσίες της μεταφορικής εταιρείας.

3. Με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας. Πατήστε εδώ για να δείτε τα στοιχεία των λογαριασμών.

4. Με πληρωμή στο ταμείο σε ένα από τα καταστήματα μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με μετρητά ή χρησιμοποιώντας την χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας.